5 кроків вдосконалення домашнього робочого процесу

За матеріалами статті на сайті next-action.co.uk

 

Багато хто з нас зараз змушений працювати в незвичних умовах, із зовсім іншим темпом роботи і необхідністю негайно реагувати на те, що відбувається. Тому дуже сильно зростає важливість ваших навичок “Getting Things Done®” – доводити справи до кінця.

Цілком можливо, у вас стало більше бажання зробити щось важливе; ви стали гостріше усвідомлювати, що є ті, кому потрібна ваша допомога, турбота та підтримка; змінилося ваше бачення фінансового успіху/виживання; посилилася жага стати кращою версією самого себе в цей екстремальний час.

Ваші списки справ, складені раніше, вже сьогодні можуть здаватися як щось з далекого минулого, коли у вас були інші турботи, а завдання і цілі відрізнялися від тих, на яких ви сфокусовані зараз.

Ось 5 порад, як GTD® може допомогти вам в поточній ситуації:

1. Почніть з огляду.

Переконайтеся в тому, що ваша система GTD® максимально адаптована щоб допомогти вам в теперішній ситуації і там, де ви потім будете працювати. Наприклад, можна додати кілька нових контексних списків, а ряд старих поставити на паузу. Відставте в сторону то, що в даний момент ви не можете вирішити, щоб звільнити місце для інших проектів і дій, що вимагають вашої уваги.

2. Підтримуйте «актуальність» вашого календаря навіть в умовах соціального дистанціювання.

Не попадайтеся в пастку мислення, що якщо вам не потрібно фізично де-небудь перебувати, не варто оновлювати свій календар. Є безліч речей, яких зараз немає або стало набагато меньше: живі зустрічі, обіди, походи в бари або відвідування театральних вистав. Однак замість них з’явилися інші – віртуальні зустрічі, телефонні переговори та ін. Продовжуйте заносити ці події в свою систему і тоді у вас буде календар, який повністю відображає вашу поточну реальність, як в робочому, так і в особистому плані.

3. Усвідомлюйте структуру свого дня, працюючи дистанційно.

Я завжди отримую величезну користь, працюючи наодинці, тому що знаю, в який з типів роботи занурений в конкретний момент. Якщо я спустошую свій inbox, я “планую роботу” шляхом Обробки і Організації. Якщо я відповідаю на неочікуваний телефонний дзвінок, я виконую “незаплановану роботу”, а якщо я присутній на заздалегідь призначеній онлайн-зустрічі або виконую дії зі списків Наступних дій, я виконую “заплановану роботу” перебуваючи на етапі Виконання. Потім я можу влаштувати собі ментальну “перерву” і перейти від Виконання до Обробки. Більш того – я навіть вважаю незаплановану роботу таким собі способом освіжитися і перезарядити мої когнітивні батареї. Я б хотів закликати вас звернути увагу на типи роботи, якою ви займаєтесь протягом дня – це повинно допомогти вам зростити віру в те, що ви виконуєте правильні речі в правильний час.

4. Продуктивність не означає роботу на повній потужності.

Ми хочемо осмисленно робити те, чим ми вважаємо за краще займатися. Це означає, що якщо ви вирішуєте розібратись з великою кількістю робочих питань, ви повинні бути сфокусовані на них. Цьому можна посприяти, правильно організувавши робоче місце і прибравши відволікаючі фактори. Принцип усвідомленої залученості в те, чим ви займаєтесь, однаково застосований і для особистого життя. Якщо, наприклад, ви вирішили сходити на сімейну прогулянку, вам варто сконцентруватися на ній і на своїх близьких, з якими ви проводите час. Бути “тут і зараз” дуже цінно, особливо у важкі часи.

5. Мотивуйте себе вищими Горизонтами Фокусу.

У періоди втрати мотивації я переглядаю верхівку свого списку Горизонтів, в якій бачу такі речі як “Бути коханим чоловіком і батьком”, “Забезпечити фінансове благополуччя своїх близьких”, “Прагнути до мудрості”, “Плекати дружбу завдовжки в життя” і “Бути здоровим і насолоджуватися цим станом “. Нагадування про важливі речі дуже скоро викликає прагнення просунутися на шляху до цих ідеалів. Такий погляд в перспективу наповнює щоденні речі усвідомленістю і робить їх частиною великої картини.

Будьте здорові, бережіть себе і своїх близьких

 

цей матеріал також доступний російською

Пройдіть нескладний тест GTD-Q®Дізнайтеся наскільки добре ви ладнаєте з контролем та перспективою